In opdracht van Ontwikkelcombinatie Vink Bouw, Vireo Vastgoed en Hendriks CPO heeft Eva Marketing de positionering voor nieuwbouwproject Typisch Tuinstad in Amsterdam Nieuw-West opgezet. Daarnaast verzorgde Eva Marketing samen met Sander Willems van The Odd Bunch de huisstijl look&feel. In samenwerking met Brightlot verzorgde zij de website. In dit interessante stadsdeel liggen nog volop kansen en uitdagingen om te bouwen, ontwikkelen en met veel plezier te wonen.
Aan de hand van 3 pijlers: ruimte, groen en betaalbaarheid en met behulp van de positioneringsdriehoek en leefstijl -en doelgroepanalyse is de positionering uitgedacht. De frisse hedendaagse huisstijl look&feel sluit mooi aan bij de ambities die het team van Typisch Tuinstad heeft.
Contentmarketing
In de zomer van 2021 startte de verkoop. In de aanloop naar de start verkoop wordt contentmarketing ingezet om het project onder de aandacht te brengen. Onder andere op Instagram, Facebook, de website en via digitale nieuwsbrieven.
Eventplanning
Eva Marketing verzorgde samen met het Typisch Tuinstad team meerdere digitale events en coordineerde het start verkoop event op locatie.
Heb je ook zo’n tof project dat wel wat extra communicatiekracht kan gebruiken? Neem gerust contact op!