Iedere dag ben ik bezig met de vragen: wat willen we uitstralen, hoe kunnen we dat zo effectief mogelijk doen en hoe zorgen we ervoor dat iedereen die hier deel van uitmaakt tevreden en enthousiast is? Ik vind het een uitdaging om echt in de wereld van de (eind)gebruiker te stappen en vanuit zijn of haar perspectief te kijken en te handelen. Met deze gedachte en aanpak zou ik klanten graag helpen om hun communicatiekracht te vergroten. Ik weet als geen ander wat er speelt bij de woonconsument en wat de problemen en uitdagingen zijn die huizenbezitters tegen komen als ze een nieuwbouwhuis kopen. Het lijkt mij een mooie uitdaging om mijn kennis en ervaring vanuit de woningmarkt in te zetten bij vernieuwende, ruimdenkende partijen in de bouw-en vastgoedwereld.
Op menig bouwplaats stond ik mijn laarzen uit te kloppen na een start bouw evenement of bewonersbijeenkomst. Ik ken de cultuur en de mensen en weet hoe het is om samen te werken met uitvoerders, omgevingsmanagers en projectleiders. Daarnaast weet ik ook wanneer ik even een stapje terug moet doen om stakeholders en beslissingsbevoegden de tijd te geven keuzes te maken en beslissingen over het communicatietraject te nemen.